Louicans

Glad påsk!!

Kategori:

Godmorgon min vän!

Hoppas att ni alla haft en riktigt härlig påskhelgen :)

I fredags var vi bortbjudna på middag i smyge :)
En jätte god tre rätters och goda drinkar gled ner utan några stötte problem...
( förutom för en....)
Vi hade en underbar kväll ända fram tills Johan blev dålig.... Helt utan förvarning fick han feber, frossa och magont...
Tyvärr fick kvällen avbrytas lite tidigare än planerat så att mannen fick komma hem till sin säng...
Tack fina ni för jätte god mat och trevligt sällskap <3

Påskafton firades först i stallet och sedan hemma hos bästa mamsen!!

Alice hade köpt ett stort påskägg till Afrodite... Ett Bamse ägg iklätt röd cellofan med en rosett på...;) en ny grimma med grimskaft fick hon också.. Klart att lilla ponnyn ska få påskägg...;)

Hemma hos mamma blev det super god middag... ( johan fick stanna hemma för att försöka friskna till...)
Pappa hade lagt in flera sorters sill... Gudomligt god måste jag säga!!! Sedan var det uppdukat med köttbullar, nypotatis, påskskinka , goda ostar och mycket mycket mer....
Alice och jag bakade en kyckling tårta till efterrätt... Gul och fin med stora gröna ögon..:)

Tyvärr glömde jag både mobil och kamera hemma igår...väldigt ledsen för det...:(

Efter allt ätande blev det utdelning utav ägg och gottebordet dukades upp.... Fyyyy så mycket jag åt under hela kvällen. ... Galet mycket, men underbart gott ....!!!
Vi "lite" större barn fick såklart också påskägg.. Varsin biljett till gyllene tider!!! Tack underbara mamma och pappa för det... Ser verkligen fram emot att gå dit och jag är säker på att det kommer bli en toppen kväll... Underbart <3

Vi hade en jätte mysig kväll som avslutades alldeles i lagom tid eftersom jag började jobba 07.00 imorse...!!!

idag blir det jobb... Som alltid... Och sedan får jag väl ta hand om den sjuka där hemma...

Jag måste få tömt i det gamla stallet också.... Men frågan är när... Idag jobbar jag hela dagen, Imorgon jobbar jag till 21.30... Tisdag skulle jag kanske hinna....

Vill önska dig en riktigt härlig påskhelg och glöm nu inte ställa fram klockan...!!!

bilder från i fredags :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: