Louicans

Vilken värme!!!

Kategori: Allmänt

Hej du fina!!

Vilken otrolig värme det blev... Ljuvligt!!

Denna dagen har gått i ett....inget solande för min del...!

Dagen började lite sämre än planerat då Johans present var slut.... Alla mina planer rann ut i sanden och mitt sämsta morgonhumör kröp sakta fram...

MEN.. Jag fick handlat lite idag... Kanske ett impuls köp bara för att.... Hoppas iallafall att det blir snyggt i trädgården... Tyvärr hann jag inte få upp den på plats idag eftersom jobbet väntade.... Blir bilder imorgon ;)!!

Ett möte på dagis blev det också... Lite oplanerat men behövligt ;)!!
Trollen går ju på semester idag så det var bra att få planerat lite inför hösten!!

Gud som jag längtar till min semester.... Ska verkligen bli underbart med några veckor ledigt... Sol, bad, resor och massa annat mys!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: