Louicans

Underbara midsommar <3

Kategori: Allmänt

Godmorgon vacker!!

Vilken helt fantastisk midsommar vi haft, och vilket underbart väder det var hela dagen!!

Morgon startade jag och Alice med att göra en krans till henne<3
Sedan packade vi picknick väskan med massor utav gott och körde till smyge för att dansa och fira med våra vänner och mina föräldrar <3

Det dukades upp med smörgåstårta, oliver, ölkorvar, ostbricka, kakor och jordgubbstårta.... Underbar start på denna fantastiska midsommar!!

Johan dansade med tjejerna medan killarna kastade sten nere vid havet... Jag satt mest och njöt av dagen... Ljuvligt!!

Efter dans och mys fortsatte eftermiddag och kvällen hemma hos familjen Dahl!
Vi välkomnades med kylda drycker och härliga vänner!
Det blev såklart lekar...( mitt lag förlorade...) och alla var på sitt bästa midsommar humör ;)

Sedan dukades det upp med massor utav god mat... Sill, räktårta, ägg, ostar, fruktfat, nypotatis, räkor, köttbullar, prinskorvar, ostsnurror, pajer... Vet minsann inte om det var allt...
Jag åt och åt... Älskar gående bord fyllt med massor utav god mat!!

Glädjen varade långt in på småtimmarna... Det dansades och partajades på altanen!
Någon gång efter midnatt tackade vi för oss... Runt 01.00 ... ( jag skulle ju jobba tidigt imorse...)

Tack underbara vänner för en riktigt lyckad midsommarafton!
Vad vore livet utan en underbar familj och fina vänner <3

Bilder från midsommar kommer snart... Går inte att lägga upp......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: