Louicans

Underbar kväll!!

Kategori: Allmänt

Vilken helt fantastisk kväll!!

Jag kom precis hem ifrån jobb. Med en filt och lite gott att mumsa på har jag kurat ihop mig i soffan på den " lilla" altanen... Verkligen underbart... Ljummet ute och fågelkvitter...!

Jag blev färdig med räktårtan nu ikväll! Hoppas nu att den blev bra... Tog ett extra gelatinblad... Dom sista gångerna har den varit lite lös....!

Imorgon är det midsommar, en underbar högtid tycker jag!

Vi börjar dagen med att binda kransar, köra till stallet, fixa oss midsommar fina , köra till smyge för att dansa och fira midsommar med Ekan, Lina och barnen... Kvällen avslutar vi hos Jenny och Fredrik där det vankas fest tillsammans med härliga vänner och dukas upp till stor midsommar buffé <3

Tanken är att jag ska ha en av mina nya klänningar ifrån London, inköpt i en av världens underbaraste butiker i Notting Hill... Gammelrosa med spets...!!

Hoppas att du får en riktigt härlig midsommar och att regnet håller sig borta... Åtminstone så att vi kan dansa runt den fina midsommarstången!!

Jag och min prinsessa för exakt ett år sedan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: