Louicans

Sommar gör mig lycklig!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!

Några dagar sedan sist.... Sorry...;)

Det har hänt massor på dessa dagarna... Skolavslutning, studentfirande, mormor firande, sol och bad, fotbollsskola Och mycket mycket mer.....!

Vince hade en jätte fin skolavslutning med enormt fina uppträden och goda grillspett... Väldigt bra upplägg ifrån skolan måste jag säga :)!!
Alla barnen...0-6:OR var lika lyckliga för sitt sommarlov!
Vince gav sin mentor en rosa ros och en strut med rosa choklad... Detta hade han själv valt till Pernilla! ( ja, det blev lite smått rörande mellan varven).. <3

I fredags var vi på Dannis jätte fina student fest!!
Massor utav god mat och många härliga människor som festade natten lång... Vi tackade för oss kl 01.00 och hoppade in i taxin med våra små troll!
Det dansades mycket under kvällen och vince och Alice blev ordentligt uppassade från alla håll och kanter...;)
Jag hade en av mina nya London klänningar och bar skor ifrån noting Hill :)
Det är något visst med studenter... Jag älskar det verkligen och ser fram emot nästa års firande då min kusin tar studenten och ställer till med fest ;)
Tack kära ni för en riktigt trevlig kväll!!

I lördags fyllde älskade mamsen år och det firade vi med buller och bång i söndags... ( jag jobbbade till 21.30 i lördags...)
Jätte god middag och efterrätt bjöds det på och jag gav mamma ett present kort till frisören... Klipp och färg...! Sedan fick hon en "ljus lykta"... Eller marschall boll heter det kanske...?? Utav barnen <3 älskade mamma, du är värd det bästa!!!

Måndagen gick åt till att köpa ny sadel till epson...! Blev en jätte fin hoppsadel som jag faktiskt blev väldigt nöjd med!!!
Nya cavallo stövlar och ny sadel... Ja nu rider jag minsann bättre än någonsin....;)

På kvällen var det sommarkonsert i parken och vince uppträdde tillsammans med nästan hela sin klass... Ljuvlig körsång!!!

Mån- ons går vince på fotbollsskola... Svenska landslagets fotbollsskola!! Han tycker det är jätte roligt och dom lär sig massor utav bra knep säger han ...;)!!!

I dag, efter fotbollsträning och hästar cyklade vi ner till stranden för några lata timmar... Ljuvligt!!!

Ikväll kom älskade syster och hennes familj hit och åt middag!!! Vi har haft en mysig kväll och tog en runda ner till stranden för lite mjukglass och mys...<3

Nu sover mina små troll och även det största trollet... Lugn och ro har jag med andra ord...;)!!

Lite bilder ifrån våra dagar!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: