Louicans

Ljuvliga morgon!

Kategori:

Hej vacker!

Att slå upp ögonen till ännu en solig sommardag gör mig så lycklig!!

Idag blir det lite jobb hemifrån.. Ska förbereda till grillkvällen med jobb som är ikväll!! Jag har fått äran att laga lite gott till några kolleger... Uppskattas såklart :)!

Sedan en snabb runda inom jobb och efter det ska Alice till talpedagogen... Alice ser jätte mycket fram emot att gå dit vilket gör det hela mycket enklare!!!

Jag har lite idéer och planer för vår trädgård... Lyckas jag övertala Johan ( som får göra allt jobb..) så kommer det med all säkerhet bli riktigt fint!!!

På torsdag är det skolavslutning för vince!!! Oj så fort detta året har gått... Till hösten blir han förste klickare vilket han ser fram emot jätte mycket!
Igår var dom och hälsade på 6.orna och fick nycklar överlämnade till sig... Min älskade lilla plutt är stor nu <3

Alice börjar i 5:års gruppen efter sommaren... Förstår inte det riktigt... Att min lilla prinsess bebis ska förberedas inför förskolan som är året därpå... Ofattbart <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: