Louicans

Huvudbry....

Kategori:

Godmorgon fina du!

Ännu en morgon med strålande solsken och ljuvlig temperatur :)

Jag har sovit så otroligt dåligt inatt... Huvudbry utav en del saker är orsaken...

Jag och Jenny hade en jätte mysig kväll med alla trollen igår <3
Melvin stannade över och killarna sover så gott bredvid varandra i bäddsoffan!

Jag är minsann fortfarande mätt efter allt som jag åt igår... Jenny kom hem Thai mat till oss och pizza till trollen, sedan åts det ostbricka, godis och snacks i STORA lass... Otroligt gott!!

Idag väntar stranden men först ska vince på kalas och jag passar på att fixa med epson då!

Efter dagens måsten blir det stranden och sedan väntas det mys med Tina och hennes små gryn hemma hos oss :)

Önskar dig en riktigt skön dag i solen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: