Louicans

Grattis <3

Kategori: Allmänt

Godkväll fina!

Idag fyller mitt stora <3 år.. Några minuter kvar utav hans dag...!!!!

Barnen grattade honom med sång och present i morse när jag var på jobb... En super fin jacka ifrån bondelid fick han utav dom... Den satt som en smäck ;) !

Utav mig fick han ett par nya ray ban... Verkligen super fina! Jag tänkte också köpa ett par ray ban till mig själv men kom hem med ett par snygga brillor ifrån Marc Jacobs istället..(impulsköp..)!!

Kvällen tillbringade vi tillsammans med goda vänner på dalabadets restaurang där det bjöds på grill buffé... Verkligen jätte gott och väldigt prisvärd... Rekommenderas ;)!!

Mätta och trötta avslutade vi med filmmys och godis.. Underbar kväll och en super nöjd 31:åring <3

Nu har jag 5 veckors semester... Super härligt!!!

Grattis älskade du

Kommentarer


Kommentera inlägget här: