Louicans

Familjen samlad <3

Kategori:

Hej fina!

Måndag idag och en ny spännande vecka framför oss...!!

Min familj är äntligen hel igen och vardagen har kommit ikapp... Skola och jobb är som vanligt igen ( några dagar till innan sommarlov och semester ) och vardagssysslorna är tillbaka...

Jag och trollen hade en underbar lördag ... Vänner, lek och stök..;)
Jag bjöd Tina på färsk lax som jag grillade inbakad i chili, olika sorters lök, vitt vin och örter... Till det serverades det räkor, god romsås, sallad och nypotatis..!!! Trollen önskade tacos så det blev det till dom. Mamma kom förbi och åt med oss och sedan traskade vi alla ner till stranden för att handla glass och godis!

Killarna har haft det väldigt trevligt när dom var iväg... Jag fick mig många roliga historier och lika många roliga skratt igår kväll när Johan berättade ... Är nog rätt så glad att jag inte var med trots allt...;)!!!

Vince spelade cup igår, sista för denna säsongen! Lite förlust och lite vinst... Det är nyttigt att förlora ibland ;)!!
Första och sista matchen spelade dom riktigt bra, sista matchen mot hemma laget Höllviken spelade killarna riktigt... RIKTIGT grymt :)!!

Det är faktiskt roligt att åka iväg på matcher... Även om det är ösregn eller strålande sol... Att se grabbarna så laddade är lycka!

Kvällen avslutades med varma mackor med alla möjliga sorters pålägg... Jätte gott!

Malin dök upp senare på kvällen och då blev det lite ostar och kex... Mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: