Louicans

Dumma telefon...

Kategori:

Hej vacker!

Hoppas att du haft en härlig dag i solen!!

Min dag har varit toppen... Blev bjuden på frukost hemma hos Maria och lilla Agnes idag... Nybakade bullar och gott pålägg... Jag och Alice åt dom nästan ur huset...;)!!

Min telefon lever sitt eget liv...
( tur att jag inte är beroende utav den...)
Vissa meddelande går inte att öppna och ibland går det inte att skicka... Skulle jag inte svara eller höra av mig om du försökt få "kontakt" så beror det på detta och absolut inget annat!!!

Ikväll jobbar jag... Jag har varit helt säker på att jag var ledig idag... Verkligen tur att jag kollade kalendern på jobbet igår innan jag gick hem...!!!

Snart är jag lång ledig... Igen..;) Bara imorgon också sedan 5 dagars ledighet!!

Tack snälla farmor för att du kom och passade trollen idag då jag trodde jag var ledig <3....kalla mig gärna förvirrad för det är just vad jag är...

Min lilla prinsessa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: