Louicans

5 arbetsdagen och dagen innan ledighet!!!

Kategori:

Hej fina!!

Jag vet inte riktigt hur jag skulle beskriva vädret idag... Strålande sol, moln och varmt... Kanske??? Det växlar väldigt fort...!

Jag njuter i trädgården innan kvällens arbetspass :) det är mycket på jobb idag... Två möten och båda innan middagen kl 17.. Skönt att det är enkel kvällsmat idag :)!!!

Hur gott är inte nutella... Barnsligt gott skulle jag vilja säga :)
Jag älskar det verkligen exakt lika mycket som trollen ;)!

Idag fick jag ett super fint brev ifrån skolan... Ska öppna det nu och se vad det innehåller... Ser ut som ett litet fint kärleksbrev ;)

Nä, jag får sätta tänderna i mina nutellisar innan dom blir uppätna utav getingen som cirkulerar här..;)!

Idag är sista dagen på jobb innan min 5 dagars ledighet som ska spenderas med mina små troll och härliga vänner <3

Önskar dig en härlig tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: