Louicans

Ridläger!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag lämnat lill loppan på ridläger.... Efter MYCKET om och men....

Bilen startade inte imorse. Antagligen har en lampa varit tänd denna veckan då vi varit borta... Verkligen Underbart när man ska iväg och har en tid att passa...

När bästa pappa äntligen kom på plats för att hjälpa mig så behövde ju möget tankas också...

Macken nästa där jag snabbt for av, öppnade tanklocket, in med kortet och upptäcker då att Maskinen är avstängd.... Ååååå så vansinnigt arg jag blev...!

Men vi kom exakt i tid och loppan var lyckligare än någonsin när hon blev tilldelad en liten ponny <3

Nu sitter jag och vince på stranden och bara väntar ut tiden tills hon ska bli hämtad... Kan nog göra av med några timmar här utan några större problem...;)!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: