Louicans

Världens bästa fredag!

Kategori:

Hej finaste!!

Idag har vi haft en riktigt underbar dag... Världens bästa fredag!!

Lite senare än planerat kom vi till stallet... Pållarna var lika glada för det och kon ut i sina hagar!!
Vi fixade och donade lite och sedan fick dom lunch innan vi åkte :)

När vi kom hem hoppade trollen i plurret och jag städade och tvättade golven... Skönt att få det gjort... Jag dammade lite och fick bort lite mer av julen... Lite i taget...;)

Vi fixade till oss och körde till stan. Vi tänkte shoppa lite men lyckades enbart hitta en jacka till Alice.... Fy så tråkiga kläder det fanns överallt... Jag ville så gärna handla på stan och inte över nätet...men det blir nätshopping tills vidare.... Vilken tur att internet finns ;)

Vi gick in om blomster affären och kondiset för att sedan överraska gamle mormor och gamle morfar!!!
Lite fika och presenter sedan åkte vi till city gross för att handla kvällens middag som blev tacos... Inte min och Johans favvis men trollen gillade det och vi lyckade till det med bacon, lite goda såser, goda chips och ostar ...!
Eftersom Johan gått in för ett sundare liv så blev det en fruktsallad av mango, blåbär, banan, jordgubbar och vanilj kesella till efterrätt...;) galet gott..

Inget godis framför gladiatorerna... Nä, vi körde på grönsaksstavar med dipp och ostbricka ;)!!!

Nu ligger hela familjen i vår säng <3

Johan ska upp tidigt imorgon och vi ställer klockan på 8.30... Sen har vi lite att fixa med innan gästerna kommer!!!

Sov gott fina!

Min älskade prins och vår nyttiga efterrätt!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: