Louicans

Tidig kväll...

Kategori:

Godkväll fina du!!

Alla i huset sover.. Härligt med egentlig :)

Vi fick en underbart god middag idag och jag har ätit alldeles för mycket nu igen... Snart vågar jag inte ens tänka tanken på att ställa mig på vågen... ;)

Hoppas att du haft en riktigt bra helg ! Imorgon börjar en ny vecka och nya utmaningar.... Jag tänkte börja träna lite igen... Verkligen behövligt efter all denna julmat och allt annat som så enkelt glider ner...

Imorgon kallar jobbet igen och efter det ska jag rida ut en runda med Daniella och sen får jag nog avsluta med lite dressyr i paddocken då Daniellas kamel enbart ska skrittas...!

Idag har jag bokstavligen varit i drömmarnas värld.... Haha!!! Det nästa är att lite av drömmen har blivit verklighet... Det du..!!

Sov gott vacker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: