Louicans

Skolstart!!

Kategori:

Hej fina vän!

Måndagen är snart passerad och det känns som att jag hunnit med en hel del faktiskt :)

Skolan började för vince idag igen och Alice är äntligen tillbaka på dagis.. tänk att man kan tycka om sitt dagis sååå mycket!!!?

Ett par timmar på jobb, fixa naglarna och sedan till stallet.. Ungefär så har dagen sett ut..
Epson var fin idag och tyckte det var kul att komma ut en runda.. Jag avslutade med ett kort dressyr pass i paddocken och Daniella provade honom.... Vet inte riktigt vad hon tyckte, men hennes kommentar var... Inte min typ av häst.. Alldeles för stor för min del... Haha min underbara prins :)

Sadeln jag har på prov ligger inte helt hundra... Funderar på om jag ska leta vidare eller köpa den och ha den ett tag tills han kommit i form... Kanske ligger den bättre då... Eller inte.... Det här med sadlar är inte lätt....

När jag kom hem från stallet stod middagen på bordet och ett stort paket med godis... Haha Johan förstod tydligen att jag tyckte att hans diet var tråkig...

Jag vill hitta något snyggt till mig själv... Lite rockigt men ändå elegant.. Har du något förslag?!! Det känns som att garderoben behöver ett lyft nu när det "snart" är vår....;)!!!

Ikväll ska jag till frissan och fixa lite med håret... Klippa till det och hitta någon frisyr till på lördag ;) funderar på att ha det nere....!!

Nä, nu blir det duschen så att hästdoften försvinner :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: