Louicans

Så fort det kan gå...

Kategori:

Min första krock....

Påväg hem från jobbet blev jag påkörd.. Jag kör mot grönt och bilen som krockar med mig kommer från vänster , kör mot rött och kraschar in i mig...

Fy så rädd jag blev och Gud så många tankar man hinner få...

Lyckligtvis hann jag nog bromsa när jag såg denna bilen komma i fart mot mig och smällen bromsades upp lite.. Jag hoppade framåt i Sätet av krocken, vred ryggen och slog emot höften... Ont fick jag och chockad blev jag ...

Fy så obehagligt det var... Första krocken någonsin och på årets första dag.... Det kan ju inte bli mycket
sämre utan enbart ett bättre 2013....

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Nä gumman... Vad hemskt!! :( Så himla otäckt när såna olyckor inträffar. Hoppas att du mår bra idag och inte har ont mer?

    God fortsättning och stort GRATTIS på er 11-års dag ❤ Fina ni :)

    Kramar ❤

    2013-01-02 | 10:34:36
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: