Louicans

Rocksommar på götakanal;)

Kategori:

Hej min vän!!

Nu ligger jag i loppelådan och ska försöka sova!!

Jag råkade sätta på tv:n på rätt tillfälle på jobb idag... Rocksommar på götakanal... De du ;) Brolle var med och visst är det så att han har något speciellt den där " mannen".. Kan man kalla honom det... ;)!!!
Bra musik spelades och vi rockade loss ordentligt!!!

Väl hemma stod det uppdukat med massa gott och trollen väntade ivrigt <3
Gladiatorerna på tv:n och massa mys!!

Alice somnade långt innan det var slut och vince satt uppe och tittade på famen med mig!!

Jag har packat lite kläder till trollen eftersom dom ska sova borta imorgon..! Gud vilken skillnad det är på mina små gryn... Alice ska åka och shoppa med Bella och givetvis behövde hon både kavaj och dom nya stövlarna från Zara med då... Vince däremot ville bara ha med sig sin onepice sen var han hel nöjd!!!

Hoppas att du haft en riktigt skön fredagskväll!

Bjuder på två helt ok bilder på bus söta Brolle!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: