Louicans

Party...

Kategori:

Nä.. Jag kan inte somna... Har helt enkelt för mycket tankar som snurrar...!

På lördag är det fest.. 35 års sådan ;) det ska verkligen bli super nice och jag ser fram emot lite partaj :) frågan är om jag ska hitta någon ny läcker outfit eller om jag ska ta något av det ny gamla som hänger i garderoben... Har ju massa nya toppar att välja bland ... Något jag skulle behöva isåfall är ett par snygga svarta byxor som sitter som en smäck ;)!!

Helgen efteråt blir det också lite partaj men då med några tjejer och utgång..;)
Det behövs lite party och skoj nu denna trista årstid....
Jag känner mig last gammal och trist när det inte händer något... Ja.. Jag vet.. Jag är inte 20 längre utan hela 31... Tänk vad livet lekte när man var 20 år!!

Men såhär är det... Även om man är 30+... Och två barns mamma så behöver även vi festa till det ibland. Och jag kan lova dig att det blir på en helt annan nivå än när vi var 20... Bättre eller sämre berättar jag inte....;)

Det bästa av allt är att du/ jag blir ingen sämre mamma eller människa för det... Tvärt om så mår man ju faktiskt bra av lite annat liv än enbart mamma livet... Iallafall denna mamman som älskar sina två troll trots lite party då och då <3



https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3050032/images/2013/pic_50e9ee13e087c30a420e2a81.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: