Louicans

Myskväll!

Kategori:

Oj vilken myskväll det blev med allt det goda...! Det bästa av allt är att jag fick allt för mig själv... Johan håller ju igen....!!!

Hoppas att du haft en riktigt bra dag och att detta nya året börjar bra även för dig ;)

Jag fastnade framför Sveriges mäster kock.. Gud vilka härliga personer det finns.. !! En del människor är ju bara så kramgoa ;)!!
Självklart satt jag kvar och kikade på inkognito.. Jag gillade serien faktiskt!!!
Helt ärligt... Han är rätt kramgo han också ;) !!

Nu ikväll fick jag ett underbart sms av min kära mamma <3
Vi drar inte alltid jämt... Har alltid hört att vi är för lika till sättet... Stämmer med stor sannolikhet... Men mamma är världens bästa och mest omtänksamma person!! Hon älskar sina barnbarn och värdesätter dom otroligt högt! Hon ställer upp till 110% och gör allt vad hon kan för att underlätta för mig om det är så att jag behöver hjälp... Love you mamma!!!

Sov gott!

En bild ifrån julas hemma hos mamma och pappa !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: