Louicans

Mys trots allt...

Kategori:

Så... Fredagen avklarad och trots sjuka familjemedlemmar så blev den riktigt mysig <3

Efter frissan tog jag en snabb runda på stan... Johan är ju så sjuk så sjuk så jag kände att han behövdes passas upp lite;) 3 par nya byxor, ett gäng tröjor och en ny kofta fick jag med mig hem till honom ;)

Kvällen här hemma har varit lugn... Bella kom hit efter jobbet och åt middag :)
Det blev ingen Kålpudding utan en pesto, soltorkade tomater och mozzarella inbakad fläskfilé med valnötter och gräddsås... Det blev fantastiskt gott ( första gången och utan recept...) Pressad potatis och sallad till det och det blev utan tvekan 10 stjärnor utav 10 ;)

Vi tittade på gladiatorerna med två utslagna hjältar i soffan.... Hoppas att Alice och Johan vaknar pigga och krya imorgon ;)
2 kilo lösgodis dukades upp samt chips och dippa... Inte över mycket godis kvar kan jag ju berätta...;)

Johan somnade tidigt och det snarkas för fullt här intill mitt öra...
Hoppas att jag somnar ganska fort så att jag hinner få min skönhets sömn innan grynen vaknar imorgon...!!

Tack för en härlig kväll Bella.. Glad att du trotsade mina sjuklingar här hemma och mös med oss ändå <3

Sov gott bästa du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: