Louicans

Morgon mys!

Kategori:

Hej fina!

Hoppas allt är bra med dig!

Med mig är det helt ok :)
Lite ont i min rygg bara men det går!

Idag hade jag en mysig morgon i stallet tillsammans med linda och sedan solade vi!!!
Hon provade epson idag och det gick riktigt bra! Han är ju en stjärna min stora kille <3
Jag red inte idag... Hoppas ryggen är bättre imorgon så att jag kan ta mig en tur..!!

Ikväll jobbar jag! Jag har pratar med försäkringsbolagen idag... Vi får väl se hur det blir! Tydligen är det hennes försäkringsbolag som ska täcka allt...spännande att se hur det går...

Min mobil lyckades också få sig en smäll i krocken och har gått sönder... Ett hål rakt in i telefonen... Märkligt...!

Jag är sååå sugen på thai mat... Jag kanske beställer och äter på jobb... Vi har bakat pannkakor här i dag, men det mättar liksom inte tillräckligt..!!

Ikväll när jag kommer hem ska jag bädda ner mig i soffan och titta klart på filmen jag somnade till igår.!

Linda och epson!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: