Louicans

Längtar!!!

Kategori:

Så, då var middagen i magen och jag ligger i badet ;)

Det känns som att jag varit igång precis hela dagen idag... Jag är inte färdig men nu tänker jag hålla kväll och mysa i soffan en stund... Ska bara bli tillräckligt skrynklig här i badet först ;)

Jag har kikat runt på lite kläder till vince men hittade inget kul nu iheller.... Det får bli en tur till Zara och next snart ;)

Jag längtar så tills på måndag då jag och mamma åker på spa :)
Jag ska handla med mig lite gott till oss som vi kan mumsa på efter middagen ;)
Det var länge sedan jag och mamsen hittade på något bara vi två... Förr var vi alltid tillsammans i stallet och på alla tävlingar... Saknar den tiden ibland då man alltid blev ordentligt uppassad <3

Nu börjar skrynklorna komma, så det är dags att skrubba av sig ;)

Dagens middag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: