Louicans

Jag erkänner....

Kategori:

Godmorgon min vän!

Nix... Inget party igår.. Och tur var väl det då jag somnade galet tidigt på soffan....;)

Johan har "dille" på påslakan... Märkes sådana ska det vara...!
Jag tycker att det är onödigt mycket pengar.. Funkar inte Ullareds lika bra liksom.. Men nä, det gör det inte!! Och jag ska erkänna att det är en annan känsla och kvalitet.. Blir inte direkt skrynkliga och är luftiga och sköna på ett annat vis.... Men det säger jag inte till honom, då får han ju rätt...!!

Jag ska strax dra mig ur sängen och göra en god frukost till mig och trollen! Johan är och jagar i denna kylan så vi får klara oss själva <3

Ikväll ska vi till Bella och Philip.. Undra om vi ska äta tillsammans... Får nog skicka iväg ett litet inbjudande sms...;)

Jag tänkte köra till pållarna ganska så snart... Väntar tills Johan kommer hem, vince är inte jätte sugen på att åka med...!

Ska du hitta på något kul idag... En tur i pulkabacken kanske???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: