Louicans

Hemma!!

Kategori:

Hej fina

Nu är jag hemma och ligger i soffan... Finns det något skönare än att komma hem efter en lång arbetsdag, kasta sig på soffan och koppla av...!

Jag kollade i kylen efter lite gott och vad hittar jag... Massa nyttigheter som flera sorter keso, avokado, naturdiet och bubbelvatten... Har Johan börjat "banta" eller tänker han på mig?!!!! Haha... Jag får fråga hur han tänkt imorgon bittig...!!!

Har du börjat plocka ner julen?? Jag har stora delar kvar... Tomtarna är borta men granen och fönsterna är kvar... Jag får väl ta det nu till helgen...

Det ska bli skönt att vara lite ledig nu några dagar!! Tiden rusar ju iväg... Imorgon blir det mysfredag med familjen och på lördag får vi gäster!

Har du några roliga planer till helgen??!

Nu ska jag minsann leta upp lite onyttigt och mumsa på.. Något måste det ju finnas...!!!! Får tydligen passa på ikväll.. Verkar som att det blir nyttigt här hemma fram över...!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: