Louicans

Helt fel hela dagen....

Kategori:

Hej fina du!

Oj så himla fel denna dagen blev...

Vince vaknade och hade ont i halsen, Alice kände sig bättre och var piggare.. Då... Hästarna skulle ut.. Härligt med två sjuka barn... Johan ringde precis och berättade att han kände sig dålig...

Så nu sitter jag på hårstudion med färg i håret och har fått avboka kvällens middag... Verkligen jätte tråkigt...

Alice har blivit hes igen och ser inte alls lika pigg ut i ögonen längre medan vince känner sig bättre och har fått tillbaka rösten...

Jag får nog se till att ställa mig vid spisen och göra Kålpudding ändå... Bella trotsar alla sjukdomar och kommer förbi en runda ikväll... Vi klarar oss själv även om Johan går och bäddar ner sig ;)

Nu hoppas jag att jag klarar mig ifrån alla sjukdomar så att jag kan jobba i helgen och åka iväg med mamma på spa på måndag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: