Louicans

Härliga tulpaner!

Kategori:

Hej min vän!!

Onsdagen går mot sitt slut och snart kallar sängen!

Dagen har gått i ett.. Från tanken att vara ledig till möten med klienter, stall och middagsbjudning ;)

För att pigga upp mig lite så tog jag en runda inom blomsterbutiken och köpte nya vita tulpaner.. Underbara är dom !

Kvällen tillbringade vi i smyge hos kära vänner och en underbart god middag :) tiden går fort när man har trevligt och eftersom klockan ringer tidigt imorgon så blev det en relativt tidig kväll.. Trollen somnade i bilen och här ligger vi i soffan och tittar på herr Morberg och hans gäng ;)

Jag vet att du inte kommer att tro mig... MEN jag har inga kläder att ta på mig känns det som.. Allt känns gammalt och trist... Och inte hittar jag något på stan iheller.. får kika runt lite på nätet om där finns något att " klicka" hem ;)

Tack kära vänner för ikväll <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: