Louicans

Fredagar är bäst!

Kategori:

Hej vacker!!

Fredag kväll och det firar vi ordentligt med god middag och bästa sällskapet :)

Som vanligt har dagen rusat iväg... Jobb, shopping, middag och soffmys...

Jag var en snabb runda på stan för att köpa en ny klänning, byxor, smycken och lite annat fint...!
Sedan hämtade jag trollen... Vince var lite halvkrasslig om man säger så... Men nu ikväll piggnade han till och åt lite godis...

Mamma, pappa och wiktor har varit här på middag.. Fondue blev det och galet gott var det... Det är farligt... Man äter ju helt för mycket..
Till efterrätt gjorde jag toblerone pannacotta med hallon och choklad... Gudomligt kan jag lova!!!

Senare kom chumpa och Mattias förbi en runda och vi tittade på gladiatorerna och åt godis och snacks... Vågen lär ju slå över imorgon....

Jag gav mamma sin överraskning idag...!!!
Jag bjöd henne till Ystad Saltsjöbad för övernattning, middag, frukost och spa...!
Mamma är verkligen värd allt guld i världen så detta var det minsta jag kunde göra..!
Vi två ska njuta, äta gott och bara vara.. Älskar dig mamma, tack för att du alltid finns för oss <3

Jag tänkte komma i säng i rimlig tid ikväll... vill komma upp i tid imorgon för att åka till hästarna, hinna till stan och få ut så mycket som möjligt av min lediga lördag!!!

Har lite planer på att gå ut och partaja imorgon kväll.. . Vi får väl se...!!

Önskar dig en underbar helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: