Louicans

....

Kategori:

Hej fina du!

Idag är ingen kul dag alls... Tror att alla människor.. Även Hollywood fruarna... Har bättre och sämre dagar...

Jag är trött, känner mig utan anledning lite låg och något besvärar mig, men kan inte riktigt sätta fingret på vad...

Jag ska strax köra till stallet igen. Hade det inte varit sååå trist väder så hade jag ridit ut en runda...om inte bilen varit krockad skulle jag kört till ridhuset och tränat...

Jag ska bara dricka upp min choklad och njuta ett par minuter till vid kaminen innan jag tar mig i kragen!!

Har det ganska bra här....

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Usch ja... Såna dagar har vi alla, även Hollywoodfruarna! ;)

    I morgon känns det bättre ska du se! :)

    Sänder dig en styrkekram ❤

    2013-01-10 | 15:34:13
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: