Louicans

Bowling!

Kategori:

Hej fina!!

Hoppas att du haft en härlig lördag :)

Vi började dagen med lite shopping sedan blev det stallet för mig och Alice och när vi kom hem hade Johan bokat bowling ;)
Trollen blev jätte glada och såg fram emot en mysig kväll <3

Vince har mått mycket bättre idag.. Redan igår kväll kände han sig bra igen :)

Jag lagade en halv god gryta till middag idag... Det är verkligen stor skillnad på kött.... Gjorde en gryta av oxkött som vi handlade på Willys... Verkligen Ingen höjdare...

Till fonduen igår fick jag uppskuret oxfile på city gross utav kötthandlaren... Som natt och dag jämfört med Willys oxkött...!!

Men med god sallad och tillbehör gled minsann grytan ner ;)

Vi gjorde oss klara för kvällens utmaning och jag gjorde mig redo för att förlora...!!

Trelleborgs bowling är faktiskt... Ärligt talar under all kritik... Förlåt mig, men helt ärligt...
Trollen brydde sig såklart inte och hade verkligen roligt men jämfört mot Malmös Banor så är det katastrof och eftersom det inte är precis billigare iheller här i stan så är det mycket mer prisvärt att åka till Malmö!!
Hur som helst... Vince och Alice tyckte det var toppen och dom var riktigt duktiga :)
Såklart tog jag på mig äran som förlorare ;)

Hem till ett fullt uppdukat godisbord och filmmys... Sedan var kvällen fullbordad :)

Nu har jag krupit ner i bingen och tänkte vila ögonen!!!

Sov gott bästa du !

Bilder från vår kväll <3

Kommentarer

  • Gullefjun säger:

    Amen inget party i da?? Trodde minsann att du skulle ut❤

    2013-01-20 | 00:22:41

Kommentera inlägget här: