Louicans

<3

Kategori:

Så, trollen är i säng i och jag ligger i ett varmt bad med avslappnande oljor... Kan behövas...

Efter jobbet tog jag en runda inom syster och Lill prinsessan <3
Denise hade bakat 3 sorters kakor... Känner sin syster väl...! Jag åt ett par av varje och var i himmelriket :)
Jag hade med mig present till Hollie... Mutor kallas det... Givetvis fick jag göra orden jag ville... Moster är bäst <3
Vi mös och lekte någon timme innan jag körde hem till dalabadet :)

Inte visste jag då att detta var årets sorgligaste dag...
Jag upptäckte ganska fort att Rock sommar in och fick såklart en liten chock...
Många tårar har det kommit under kvällen och såklart hade vince svårt att somna...<3

En fin begravning fick lilla rock och efteråt bjöds mormor hit på kaffe och kakor, precis som det ska va efter en begravning <3

Hoppas att lilla grynet kan sova inatt och att han inte drömmer allt för mycket...

Tack mamma för att du tog dig tiden att komma <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: