Louicans

Tjejmys!!

Kategori:

Godkväll vacker!!

Ikväll blir det soffmys hemma hos bästa Malin <3

Jag har haft en bra dag på jobb! Måste säga att det är en underbar känsla att gå med ett leende till jobb och verkligen trivas... Oavsett tidiga morgnar och sena kvällar.. Även Julafton, nyår påsk och alla andra röda dagar känns ok att tillbringa på jobbet eftersom jag trivs så bra... Det är en lycka för sig ;)

Efter jobbet åkte jag och trollen en snabb runda till Malin där mamsen och Hollie befann sig :)

Efter lite bus och snack körde vi hem för att laga middag!! Jag gjorde en god fläskfilégryta medan Johan och Alice cyklade en runda... Snart kan loppan cykla själv, utan dessa dumma stödhjul!!

Jag och Alice körde till stallet efter middagen!!
Min kära granne åkte med för att hälsa på epson! Tanken är att hon kanske kan hjälpa mig lite med honom nu när vi ska iväg till Paris och även lite då och då när jag jobbar eller är på utbildning... Det är inte lätt att få ihopa dagarna alltid ;)

Nu ska jag och Malin mysa, skvallra och bara njuta av kvällen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: