Louicans

Prinsessans dag <3

Kategori:

Hej fina!!

Idag fyller vår älskade prinsessa 5 år!!! Dagen har fullkomligt gått i rosa, hjärtan och Barbies tecken... Flera nya dockor, hundgård och lyxkryssare...!!

Eftersom det är alla <3 dag fick trollen även <3:e gåvor...varsitt par skridskor blev årets <3 klapp!!!

Jag har skämt bort loppan lite extra idag:) när vince var i skolan körde vi till stan och handlade goda bakelser som Alice valde ut...

Efter lite pappersjobb körde vi och kikade på ett nytt stall till epson... Känner mig väldigt kluven att byta stall, men jag hinner verkligen inte med alla dessa insatser som måste göras och jag saknar ridhus.... Det känns så tråkigt att behöva lämna mina fina stall kompisar men jag har nog inget val tyvärr.... :(

Ikväll kom våra fina vänner från väster på en tre rätters och mys <3
Jag har verkligen saknat att ha huset fullt... Jag får minsann skärpa till mig och se till att bjuda hem våra vänner på härliga middagar....

Jag har minsann blivit lite bortskämd jag också idag.. Blombuketter, fina kort och presenter <3
Johan fick ett presentkort på massage och lite gott godis av mig och trollen!!

Nu kallar strax sängen och imorgon blir det jobb!!

Hoppas att din dag varit lika underbar som min!!

Stor alla <3 dag kram till dig min vän!!!