Louicans

Mysdag <3

Kategori:

Hej fina!!

Måndagen är strax slut och jag njuter av dom sista minuterna framför brasan med lite "nyttigt" gott ;)
Tyvärr...(eller glädjande) var vädret alldeles för dåligt för en pw i dag så träningskläderna jag shoppade igår veks snyggt in i garderoben....;)

Vi fixade hästarna tidigt i morse och sedan körde vi hem och åt frukost med en fantastisk vän!!

Trollen lekte medan jag fixade med städ och nätshopping... Längtar tills min nya skinnjacka kommer...!!!!

Vince hade simträning idag och det gick jätte bra... Han har blivit galet duktig och får tränaren som hon vill så blir det träning 3 dagar i veckan snart....
Idag dök han ner på 2 meters djup för att hämta upp saker på botten , flöt i 3 minuter och sedan tränades det på att simma 15 meter under vattnet....Ganska så långt för hans små lungor....<3

Väl hemma lagade jag en god Thai gryta med kyckling och curry ( mums så gott) och Sedan blev det tårta till efterrätt och soffmys med ponnyakuten och bulldog...två favorit program!!

Pluttisen när han flyter<3



Kommentarer

  • Cessan säger:

    Det dåliga vädret eller snö ställer till det med PW planerna... Inte känner man för att ens ge 10% för att plumsa i snö eller slask. I stället känner man för att sitta hemma i värmen och äta godsaker till 100%!!
    Snart får vi hoppas att plusgrader och vår är på väg ❤ Då blir det så mycket lättare att motionera :) Bara tanken på beach 2013 får iallafall mig att få lite lätt ångest... :/

    Så duktig Vince är!! :)

    Kram på dig!! ❤

    2013-02-18 | 23:31:03
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: