Louicans

Lunch!!

Kategori:

Hej vacker!!

Då var den nya veckan påbörjad.. Det blir en sådär lagom tuff vecka för mig..!

Jag börjar en handledarutbildning på torsdag... Nya utmaningar igen :)
Såklart faller alla utbildnings dagarna in på mina lediga dagar så det blir många och långa dagar denna veckan...:) (jobbar ju helgen också....)

Snön är istort sett helt borta och solen kikade ju fram som hastigast idag :) är det nu våren börjar, det är ju trots allt snart mars!!??

Vi har ätit en enkel men god lunch... Pasta, pesto, vitlöks oliver och parmaskinka... Gott!!!

Efteråt tog jag en stor kopp te... Tack Jenny för det jätte goda teet och den super fina muggen <3

Nu ska vince förberedas för simning och Alice och jag ska gå på iup samtal på dagis.... Spännande...!!

Hoppas att din dag och denna nya veckan startat bra även för dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: