Louicans

Hej fina du!

Kategori:

Söndag i dag och den tillbringar jag från morgon till kväll på jobb.... !

Vi har haft en mysig helg <3

I fredags var det italiensk afton hemma hos oss :)
Våra vänner på "andra sidan " var hemma hos oss för att äta och dricka gott...;)

Till förrätt bjöds det på olika sorters bruschetta, mozzarella och tomat fat, oliver och smarriga saltgurkor!

Huvudrätten bestod av helstekt fläskfilé fylld med mozzarella, soltorkade tomater, basilika och vitlök... Inlindad i parmaskinka... Till det serverades pressad potatis och en god gräddig sås med pesto och kalvfond...

Efterrätten gled ner lätt... Eftersom temat var italienskt hade jag inte så många goda efterrätter att välja bland så det blev såklart pannacotta som jag gjorde på mjölkchoklad och toppade med en varm hallonsås..!!

Kvällen blev som alltid lyckad.. Lite dans och många skratt, en perfekt kväll i goda vänners sällskap <3

Lördagen startade med simträning och familjemys... Vince hade tidspress under den 25 min intensiva träningen han hann med 18 längder.. (450 m ) Målet är 24 så det är bara att kämpa på <3

Jag har ett par timmar kvar här på jobb, och sen blir det mys i soffan framför kaminen...

Helt ärligt.. Detta väder gör ju en tokig... 11-13 grader väntas det bli i Paris när vi ska dit, känns verkligen helt ok!!

Jag längtar så mycket till jag ska flytta Epson... Jag har inte kunnat rida ordentligt på jätte länge så jag längtar verkligen efter ett ordentligt dressyrpass!!!

Önskar dig en härlig söndag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: