Louicans

Färdig kalasat :)

Kategori:

Hej fina!!

Nu är det färdig kalasat för oss :)

Kvällen rusade fullkomligt iväg...
Vi bjöd på en helt underbar flygande Jakob med sallad, vitlöksbröd och tillbehör... Mums..
Efterrätten var såklart tårta och sedan blev det godis och snacks efter det :)

Melodifestivalen spelades på tv:n och det blev ett och ett annat danssteg till den såklart!!!

Nu sover trollen och snart jag också... Johan fick en lysande idé och gick ut... Hoppas att han får det riktigt trevligt för det är han minsann värd min lilla pojk...:)

Stort tack till alla underbara för ett härligt firande av Alice idag!! Hon var verkligen nöjd med kvällen och somnade med ett leende på läpparna.. Mamma, jag är lycklig sa hon innan ögonen slocknade <3

Prinsessan fick verkligen super fina presenter... Nog är hon väl lite bortskämd... <3

Efter en härlig kväll med släkten ska jag knoppa in... Har en ganska välfylld dag att ta mig igenom imorgon...

Sov gott bästa du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: