Louicans

Vince virvelvind <3

Kategori: Allmänt

Hej min vän!

Idag fick vince äntligen gå till skolan!! Med regelbundna andetag med medicinen så funkade skoldagen!!

Alice mage börjar ta form den också..! Förhoppningsvis blir det dagis för Lill tjejen imorgon... Vilken lycka <3

Medan vince var i plugget fixade jag lite fika... Tigermuffins med mörk choklad i... Gissa om dom blev goda och kladdiga..;)!

Idag har jag beställt julklapp till Johan ( och till mig)..... Hoppas att dom nu blir fina och kommer passa....!!!

På fredag ska jag äntligen fixa till min kalufs :)
Vince hår är också alldeles för långt och lufsigt... Det är inte jätte enkelt att få till virvelvinden ;)

Ikväll tänkte jag ta ett ordentligt dressyrpass om min snok tillåter det... Jag är fruktansvärt förkyld så vi får se!

Nu ska jag passa på att mysa med mina små troll innan alla måsten hinner ikapp mig....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: