Louicans

Mammas <3

Kategori: Allmänt

Här sitter jag mitt i natten i lilla A säng och filar henne på ryggen...<3

Hoppas verkligen att min tjej kommer till ro och kan få sova hela natten utan några toalettbesök....

Under dessa 7 år som vi varit föräldrar har vi aldrig behövt vara vaken någon natt.... Önskar att det kommer förbli så ... ;)

Killarna sover som stockar, ganska mysigt att lyssna på deras djupa pustar och andetag...!

På lördag ska vi ut och fara igen... Mycket party nu... !! Det gäller att ta vara på dom dagar som finns kvar utav detta året... Man vet ju inte hur 2014 kommer att bli!!

Denna gången går partytåget till ystad!! Jag är inte helt överens om vad jag ska klä mig i...!
Det sägs bli massor utav disco och dans så jag tror jag hoppar dom högsta klackarna....;)!

Nu slumrade min lilla prinsessa till så jag passar på att komma till ro även jag!!

Sov gott fina du!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: