Louicans

Lucia <3

Kategori: Allmänt

Godmorgon vacker!

Idag är det Luciamorgon och allt...!

Imorse tog jag på mig ansvaret som lucia och smög omkring i mörkret och tyckte att jag var jätte vacker...!!
Barnen blev väckta av min skönsång och Alice blev så lycklig när hon såg sin luciakrona blänka på mitt huvud!!

Vince förstod inte direkt varför han behövde gå upp två timmar tidigare än vanligt... Måste vara så himla jobbigt att vara kille....;)!!

07.00 var vi på dagis.. Alice sista lucia firande där...!
Barnen var så duktiga och äntligen satt dikten som Alice läste till 100%... Gissa om det var en stolt blick i hennes ögon!

Nu ska jag fixa till allt stök här hemma, sen väntar häst, frisör och hemligt ärende för mig... Gissa de du ;)!!!

Önskar dig en riktigt ljuvlig luciadag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: