Louicans

Helgen som varit!

Kategori: Allmänt

Godkväll vacker!

Idag är det tisdag och alldeles för många dagar sedan jag skrev till dig.... Sorry!!

Helgen som gått har varit full med härliga inslag :)

Fredagen började med julfest med jobb där det bjöds på massor utav god mat, härligt sällskap med fina kolleger och en riktig snöstorm...!!

Efter några timmars julmys fortsatte kvällen med idol final, stort uppdukat gottebord och härligt sällskap <3

Lördag morgon tillbringade jag på jobb... Sedan styrde vi mot Ystad och kvällens festligheter med fina vänner!! Det blev god mat på en av Ystads restauranger, förfest hemma hos Sara och Patrik och sedan slutade kvällen på dansgolvet på lite mer... !!

Efter en lyckad kväll somnade jag som en stock....!

Tack kära vänner för denna oförglömliga lördag kväll/natt...<3

I söndags tog det emot att vakna och inse att jobbet väntade... Men jag tog mig igenom även det..;)!!

Tråkigt nog mår våra små gryn inte helt 100... Vince har haft massor bekymmer med sin astma och Alice mage är ur balans pga en förkylning som satt sig på magen...:(
Nu ikväll känns det som att det går på rätt håll och förhoppningsvis vaknar vi alla pigga och krya imorgon!!

Nu blir det kvällsmys för mig med panodil och varm choklad... Min näsa är inte vad den borde vara och huvudet är tyngre än någonsin....

<3

Bilder från helgens bravader...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: