Louicans

Hela havet stormar.....

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!

Lite grå dag att slå upp ögonen till.... Hoppas att solen kikar fram något så att den kan sprida lite energi!!

Vilken jätte lycklig tjej jag lämnade på dagis idag...äntligen!!
Visst är det skönt när barnen trivs på dagis/skola... Sen att vi föräldrar har en helt annan syn på förhållningssätt, läroplan, regler och allt annat är ju en annan femma..... Ibland förstår jag verkligen inte hur dom tänker..!!! Tycker hur som helst att det ska bli jätte härligt att Alice ska lämna dagis snart och börja på den "riktiga" förskolan... Ordning och reda som vince säger <3!!

Idag börjar jag dagen på ångkvarnen och möte och sedan fortsätter kvällen på jobb!!

Idag hittade jag verkligen inga kläder att dra på mig imorse... Vet inte om det kan bero på att min garderob har fått för sig att se ut som hela havet stormar.... Herre Jesus dom där ser ut... Egentligen borde jag ta en bild men risken är då att ni verkligen uppfattar mig som TOKIG...!!

Önskar dig en härlig dag <3

Dagens jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: