Louicans

Friska vindar!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!

Oj vad blåsten börjar ta i... Det är minsann friska vindar i luften!

Vi fick som tur va en bra natt och Alice kom ordentligt till ro!!

Eftersom det varnats så mycket ang. Stormen tänkte jag att det var bäst att ta stallet så tidigt som möjligt..! Så direkt efter att vi lämnat vince i skolan körde jag och min lilla sjukling ut på slätten där det blåser mycket i vanliga fall.... Idag var det ännu blåsigare om jag säger så...;)

Alice sover nu och jag sitter framför kaminen med en stor tallrik risalamalta...!!

Hoppas att jag på något vis kan locka i Alice lite mat eller dricka idag... Hon vägrar fullständigt...

Ta det lugnt idag min vän om du ska ge dig ut i blåsten!


Mina granar i uterummet som jag fick trycka ihop lite för att dom skulle få plats på bilden ;)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: