Louicans

Fantastiska dagar!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Hoppas allt är väl med dig!

Jag har haft ett par riktigt fantastiska dagar :)

I fredags var vi i Malmö tillsammans med fina vänner för att äta god Middag och bowla... Inte min sport direkt...!!

Vi hade en jätte trevlig kväll med våra vänner och kvällen rusade iväg!

I lördags var det dags för julgalan! Med massor utav glitter och glamour, min fina vän och ett gäng härliga artister kunde inte kvällen blivit mycket bättre...( skulle vara maten isåfall...)

Vi startade kvällen hemma hos oss med lite goda drinkar och tilltugg innan vi åkte in till arenan för en oförglömlig kväll!!

I söndags körde jag lite ärenden.. Lite heminrednings runda..;)!! Kände för att förnya lite!! Sedan var det julskyltning med familjen och efter det hade vi söndags bjudning hemma hos oss ;) min syster och hennes härliga familj kom och åt middag och mös <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: