Louicans

Vilken underbar dag!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!

Denna dagen behövde jag... Lite grå och regnig...!!

Denise och lilla Harry kom tidigt imorse och åt frukost med oss... Nybakade bullar med massor utav nutella.. Nyttigt..!!

Har du inte provat jollens bullar måste du göra det!!
Det är dom absolut godaste bullarna du någonsin kan äta, det lovar jag :)
( och sedan att det tillhör mitt jobb är ju stort pluss ;) )

Efter att vi tryckt i oss alldeles för mycket frukost bäddade vi upp oss i soffan, tittade på twilight och dukade fram lite ostbricka och oliver... Älskar dessa onyttigheter... Haha!!

Världens mysigaste morgon och förmiddag!!
Barnen fick "filmkväll" mitt på dagen och njöt där uppe med ny film och popcorn... Något förvirrade att klockan var 11 på förmiddagen men givetvis ingen protest...;) <3

Efter några mysiga timmar åkte jag och Alice till stan för lite shopping och därefter till stallet då Alice skulle träna
( gick super bra) och sedan körde vi hem och förberedde kvällens tre rätters!!

Gammelmormor och gammelmorfar kom på besök, och fint ska det givetvis vara då!!

Kvällens bjudning bestod av räkmacka till förrätt, fylld fläskfile med mozzarella täcke och pestosås till huvudrätt och pricken över i:et... marängsviss till efterrätt... Makalöst gott!!

Vi spelade kort och hade en mysig kväll tillsammans, det var alldeles för länge sedan vi sågs!!!

Nu ligger hela huset och sussar sött... Jag får väl ta och släcka dom brun/gröna och vänta in John blund!

Sov gott du vackraste <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: