Louicans

Värmeslag....;)

Kategori: Allmänt

Hej min efterlängtade vän!!

Fy så dålig jag varit på att uppdatera...!

Hoppas att allt är super bra med dig och att du fullkomligt njuter utav sommar och värme...!
I år kan verkligen ingen klaga på vår underbara svenska sommar!!

Jag har börjat jobba igen efter en lång och underbar semester!!

Som tur är så jobbar jag ju inte heltid, vilket innebär fler lediga dagar i veckan... Väldigt passande i denna värmen ;)!!

Annars är allt jätte bra med oss :)

Sommaren för oss innebär mycket sol och bad, goda middagar, långa kvällar och massor utav tid för familj och vänner...underbart!!

Igår kväll var jag hembjuden till Malin på ost och vinkväll... Det blev en Fantastiskt kväll på hennes altan långt in på natten... Sedan cyklade jag hem... ( Avskyr att cykla... )

Ikväll är det jobb.. Så galet varmt det är idag!!!

Önskar dig en ljuvlig sommarkväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: