Louicans

Underbart med värme och sol!

Kategori: Allmänt

Hej du fina!

En stund i solstolen innan jobb i eftermiddag är ju inte fel...:) underbart med sensommar! Hoppas att den sitter i ett bra tag till, känner mig överhuvud taget inte redo för höst och kyla....

Igårkväll var jag bjuden på kräftskiva hos Malin!!
Jag tog stålhingsten och kämpade i motvind hela dom 14 minuterna det tog... Hatar att cykla....!

Vi hade en jätte mysig kväll och bordet var uppdukat med alla möjliga godsaker... Jag åt kräftor, räkor, kex och ost så att det nästan sprutade ur öronen på mig... Haha :)

Galet gott och härligt sällskap, vardagen blir så mycket enklare när man lyxar till den då och då :)

Lite spänning hade vi under kvällen också då Grannhuset började brinna.. Första parkett när elden släktes...:)!!

Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av solen!!

Kram till dig!

Kommentarer

  • Malin säger:

    DU GLÖMDE SKRIVA ATT DU ÅT UPP ALLA VANILJBULLARNA HAHA TACK ❤ FÖR EN MYCKET TREVLIG KVÄLL !!!❤❤❤

    2013-08-15 | 10:06:06

Kommentera inlägget här: