Louicans

Välkommen lördag morgon!

Kategori:

Hej vackra du!!

Tidig morgon på jobb, visst är det skönt att komma upp i tid en lördag :)

Vi hade världens mysigaste fredag igår..!!
Vi bäddade ut bäddsoffan där uppe och sedan låg hela familjen och tittade på film samtidigt som vi åt godis så att det sprutade ut genom öronen... Makalöst gott!!

Två filmer blev det... Knappt för min del som slumrade till mellan varven... Mysigt!!

Idag är det fullt ös hemma för Johan. Lagfotografering för vince först, kalas för Alice och träning för vince.. Skönt att jobba lördag ibland..;)

Vi är bortbjudna ikväll, hoppas att trollen på väster är pigga och friska så att vi kan ses <3... Annars får det bli familjemys idag också!

Nu har jag "nog" bokat datum till min loppis... 9/5 kl 10.00 tänkte jag... Fyyy så himla mycket kläder, skor, vagnar och massa annat jag tänker bli av med....kom och fynda vet jag ;)!!

Önskar dig en trevlig lördag fina vän !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: