Louicans

Underbara vår!!

Kategori:

Hej vacker!!!

Så lycklig jag blir varje morgon när jag slår upp ögonen och ser att solen skiner på oss :)

Det känns verkligen som att våren är här...( jag vet att det lovats snö i slutet av veckan...) men ändå..!!

Jag har börjat använda lite vårkläder och det är riktigt underbart!!

Det svåraste denna perioden är hur jag ska klä grynen... Overall känns lite varmt när solen strålar som mest samtidigt som det är kyligt på morgnarna... Låt sommaren komma fort som attans!!!

Jag fick ju handlat lite nya klänningar i veckan som gick... En svart och en blå långklänning :)
Jag har redan två svarta långklänningar men jag älskar dom verkligen och dom kommer användas flitigt nu i vår... Därför behövde jag en tredje svart..;)

Igår hade jag den blå på mig på jobb och jag trivdes ok i den... Blå är inte riktigt jag men till en jeans jacka och converse så funkade det helt ok ;)

Idag blev jag färdig med vårt bidrag till Eurovision...;)
Är ingen vidare låtskrivare men tror att den blir riktigt bra trots allt...;)

Gårdagens outfit..!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: