Louicans

Tjejmys <3

Kategori:

Hej vacker!!

Måndagen går mot kväll.. En väldigt solig sådan :)

Strax kommer killarna hem från vince träningar.. Måndag idag och det innebär ju simning och fotboll ;)

Vi tjejer har varit i stallet! Alice red lektion och det gick super :)
Min pålle gick också jätte bra idag... Jag är såååå glad för honom min stora luns ;)

Ikväll ska jag till Jenny.. Tjejkväll... Det ska bli underbart att bara vara och snacka en massa strunt ;)

Jag har hittat lite nya utemöbler som jag vill ha... Vill byta ut möblerna som står på gäststugans altan... Man blir aldrig nöjd.... Vill förnya mig hela tiden. Önskar verkligen att jag inte skulle bry mig så mycket om hur allt ser ut... Det viktiga är väl att det fungerar och är helt... Eller??? ;)
Nä.. Tyvärr så är min smak lite dyrare än så... Kanske ska börja tänka om.. Så himla rik jag skulle bli då och så otroligt lycklig Johan skulle bli!!!!

Imorgon är det Valborg och det firar vi med fest på väster!!!

Min älskade lilla prinsessa har varit i sminklådan.... Igen....

Kommentarer

  • Ann-Britt säger:

    Var rider din dotter lektion någonstans?

    2013-04-29 | 21:48:40

Kommentera inlägget här: