Louicans

Tårtbak såhär mitt i natten...

Kategori:

Ja.. Varför inte..!!

Vi är precis hemkomna från kalasfirande och grannyra..;)

Det serverades alldeles för mycket gott hos syster.. Middag, tårta, godaste bullarna/kakor och massa godis.. Totalt mätt är iallafall jag...!!

Påvägen hem körde vi in om grannarna Dahl..! Eftersom våra minstingar ska ha stor bal imorgon skulle jag hämta lite saker till den...;)

Så nu är det värsta tårtbaket här... Jag har precis blivit klar med tårtan som jag lovat Alice.. Ett slott..!!
Med lite fantasi blev det riktigt bra till sist ;)

Många lager gott och en bra sprits.. Det är vad som krävs för en smaskig prinsess slotts tårta ;)

Jag fixade med dukning och förberedde det mesta nu ikväll... Lika bra det så att stressen blir lite mindre imorgon...:)

Nu ska jag hoppa i bingen och förbereda hjärnan för 17 st 5 åringar imorgon..;)

Sov gott vännen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: